Saturday, April 24, 2010

KeCeLaruAN FiKIrAN

aku baru balik dr shopping..
g mydin..
my fren sewa keta..
hmpir 4 jam dlm tu..
dh menghabiskan rm 70 lbh...


sbnrnya aku frust sgt2..
mcm nak ckp...
mgkn aku syok sendiri..
aku ingt hbgn kami dh seperti dlu..
rupanya dia kata kita dh lama putus...

dia kata ' ain, jgn la sekat abg mcm nie,
hbgn kita dh lama putus kan.. rasanya dr bln 1 lagi'.
.
bila aku baca ja msj tue..
kelu lidah...
x tau nak cakap ap..
btol ka aku nie...

nape aku x rasakan perubahan hbgn kami..
dia layan aku mcm dlu lagi...
kmi still mcm kapel...
nape tiba2 dia ckp mcm tue...
what is my fault...

i'm trying my best to win him...
aku yg slh phm rupanya...
bodohkah aku nie...
ap yg ad kat dia smpai aku x dpt terima kenyataan,
ap dosa aku...

aku sedih sgt..
dia x phm lgsg perasaanku..
yg dia peduli perasaannya saja...
dia yg terluka...
x da plak dia pkr aku yg terluka nie..
mgkn aku belum ckup matang..
blm dewasa lagi utk menilai...

aku berserah pada takdirMu ya Allah...
jika dia insan yg ditakdirkan utkku..
Kau dkatkan lah hati kami ya Allah...

aku msh menunggunya...
jika dia x mahukan 1 perhubungan keranaa rasa terkongkong...
aku rela lepaskannya..
aku berserah kepadaMu yang Esa...
aku x da daya nak melawan takdirMu...

ap yg aku mampu buat adalah berdoa...
aku doakan hbgn kami...
smg aku mendapt redhaMu ya Allah...
aminn...

Monday, April 19, 2010

kEboSaNaN MeLanNda....

aku x tau nak watpe dh nie...
nak balik umahhhhh....
nape la aku x balik2 lagi...
bosan sungguh...

nak start projek tp x cnfirm tarikh lagi...
susah r...
dok umah kan best..
mcm2 leh buat...
dr buang masa mcm nie...
kwn pun x da...

bosan thp gaban...
i miss my fmly... umi, buya, muhammad, all la..
i miss my fren... k.dya, k.tina...
sume x da di sini...
i'm alone...
lone ranger...
very lonely...
smpai x tau nak pe dah...

bila dok sorang2..
mcm benda terlintas dipikiran...
smpai nangis2 rindukan diaorg...
where are they???
no one beside me...

kEboSaNaN MeLada....

Wednesday, April 14, 2010

asalamualaikum sume.....

exam baru abis tgh ari tadi...
tp aku x rasa pape...
dh la soklan susah tadi...
x tau nk jwb pe...
nak merapu apatah lagi....
huhu
..

aku x tau nak watpe...
my frens, k.dya n k.tina g trip to Cameron...
i'm alone...
nsb ad kawan di hostel...
skang ni aku di bliknya...
tumpang 2 3 mlm...
hehehe...

nak wat proposal rasa mcm malas...
dh r notebook yg antar format aritu x dpt2 lagi...
kata kwn yg penah format di situ...
mgkn sebulan baru siap...
jenuh r gitu...
byk keja x siap nie...

Sunday, April 11, 2010


hmmm.....
i like this pic...
wait 4 someone...
^-^

-untuk renungan-

Memang Allah sengaja menemukan kita
dengan orang yang salah,
Supaya kita dapat menjadi manusia
yang hebat jiwanya.

Memang Allah sengaja menemukan kita
dengan orang yang salah,
Supaya kita lebih faham bahawa
cintanya yang terbaik hanya ada bersama Allah

nape x leh pejam mata nie...

dh kul 3 pagi...
tp mataku x leh pejam lagi...
lg segar ada la...
i miss him...

yesterday..
anset dia kena curi...
he contact me... guna anset kwnnya...
ingtkan sapa...
sgt2 terkejut bila dia kata ansetnya kena seluk org...
nsb baik x jadi pape...

anset dia tue adalah anset aku...
bukan men lagi sedih...
mana x sedihnya...
anset tue aku beli guna duit sendiri..
first anset lak tue...
mmg sedih....

nak dijadikan cerita...
rupanya anset yg kena curi tue anset adiknya...
ansetku dgn adiknya...
dia tukar anset tp x bagi tau aku....
risau dia takut aku marah....
aku x kisah pun sbnrnya...

yg pntg ansetku selamat...
huhuhu...
rasa mcm anset hilang dlm sekelip mata dpt balik...
rasa mcm nak nangis ja bila tau anset hlg...
hehhe...
feeling terlbih...

tp arini dia x contact aku...
anset kwnnya dh dipulangkan....
1 hari x msj rasa mcm bertahun ja...
lama sgt...
sedihnya...
ap la dia tgh wat skarang...
tido ka...
sok dia keja lagi...
i miss him...
miss him very much...

taaaaaa......

assamualaikum...
lama dh x bukak blog...
skang nie sibuk exam..
tinggal lg 1 paper ja lagi...
kena wat btol2...
TP... proposal pun kena wat gak...
byknya keja...
tp buatnya tak jgak...
huhuhu...

sume org siap2 nak balik cuti pas exam...
but me...
dh la x balik cuti sem ari tue...
cuti final pun x leh balik gak...
sedihnya...
ap nak buat....
kita kan sedang belajar...
dh abis nnt lega la sket... kan3...

ap yg pntg...
siapkan keja dgn cepat...
leh la balik cpt...
cuti nie kena dok umah ja...
huhuhu..
dh 1 sem x balik nie...
mcm mana la keadaan umah, kebun...
umi, buya, muhammad... adik2...
rindunya...
rindu sume...

kepada sahabat2ku... marilah sama2 kita berjuang...
siap cepat, balik pun cepat...
huhuhu..
moga2 dipermudahkan pekerjaan kita...
aminn...