Saturday, June 5, 2010

MenGhaRaP PeNgeRTiAN seOrG KeKAsIH

hai.. hmm... masih layakkah aku utk mengharap pengertiannya... aku menghrpkan pengertian sume pihak.. tidak mahu melukakan ati sesiapa pun.. antara kwn dan kekasih.. bisakah aku memilih 1 di antaranya... bisakah aku.. hatiku kuat mahu menurut kata2nya tp aku x sangup melihat sblh phk lagi kecewa dan berduka... sgt susah nk buat sesuatu keputusan... sgt2x susah.. aku menyesal di atas perbuatanku... aku x bisa membahagiakan kekasihku mahupun teman2ku..

adakah aku seorg kekasih yg baik..

adakah aku seorg teman yg baik..

layakkah aku digelar kekasihnya..

layakkah aku digelar teman mereka...

siapakah aku di mata mereka..

byk persoalan berlegar di mindaku.. sgt perit utk membuat keputusan.. yg bisa melukakan hati slh 1 pihak.. Ya Allah.. aku perlu bantuanMu.. jalan mana yg patut aku pilih..

*buat kekasihku: aku mohon maaf, aku syg kamu..
*buat teman2ku: aku juga mohom maaf, aku gembira bersama kamu..

No comments:

Post a Comment